سامانه122

معرفی سامانه 122

سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مربوط به حوادث آب و فاضلاب، شکایات مشترکین، انتقادات و پیشنهادات شهروندان می باشد. شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص در ارائه خدمات و یا خرابی در شبکه و انشعابات آب، با سامانه 122 تماس گرفته و شرکت آب و فاضلاب استان گلستان را مطلع نمایند.

 

اهداف و ماموریت های سامانه 122

  1. ایجاد بستر لازم جهت کسب رضایت مشترکین آب و فاضلاب شهر گرگان
  2. جمع آوری اطلاعات حوادث مربوط به شبکه آب و فاضلاب و انعکاس آن به مدیران ارشد شرکت
  3. ساماندهی تماس های مردم با واحدهای مختلف شرکت در سامانه 122
  4. ایجاد ارتباط دوسویه بین مردم و کارکنان واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی
  5. افزایش کیفیت خدمات و سرعت بخشیدن به فعالیتهای جاری
  6. کاهش مراجعات حضوری از طریق اطلاع رسانی و رسیدگی به نیازها
  7. تجزیه و تحلیل حسن انجام وظایف سایر حوزه های اجرایی و ستادی مرتبط و ارائه گزارش به مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت
آدرس: گرگان، میدان بسیج، سایت اداری تلفن :40-32480330-017 دورنگار:32480317-017
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت آب و فاضلاب گلستان می باشد. طراحی، اجرا و پشتیبانی : سفارش دات نت