جمعه, 10 فروردين 1403
عنوان گروه خبري / پورتال خبری آبفای گلستان .
  • ساعت : ۱۱:۰۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 56
  • کد خبر : ۶۵۳۶
افزایش 60لیتر منابع تامین آب شرب/كمك خیرین در حفر چاه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس از افزایش 60لیتر بر ثانیه منابع تامین آب شرب این شهر در راستای رفع بخشی از کمبود آب شرب در این شهرستان خبر داد .

مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس از افزایش 60لیتر بر ثانیه منابع تامین آب شرب این شهر در راستای رفع بخشی از کمبود آب شرب در این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس حسین سعیدی راد با اعلام این خبر افزود : با تلاش شبانه روزی و اقدام جهادی همکاران امور آب و فاضلاب گنبد کاووس در مدت ۷۲ ساعت  جهت جبران و رفع کمبود آب شرب این شهر ، پس از انجام آزمایشات و نصب و راه اندازی کلریناتور و همچنین نصب ترانس برق و تابلو سنجش و تجهیزات فشار قوی و تعویض الکتروپمپ تعداد ۵حلقه چاه دو حلقه چاه کمکی ادارات شهرستان و ۲ حلقه چاه در محدوده شرق شهر و ۱ حلقه چاه روستای حاجلیرقلعه که توسط خیر حفر گردید در مدار بهره برداری قرار گرفت .

 

مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس اظهار داشت : با وارد مدار شدن این تعداد چاهها ،۶۰لیتر بر ثانیه منابع تأمین آب شرب این شهرستان افزایش یافت که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات و همچنین یاری خیرین در شهرستان بتوانیم پروژه های نیمه تمام اینامور را هر چه سریعتر به مرحله بهره برداری برسانیم .

 

شایان ذکر است که ۳ حلقه چاه نیز ماه گذشته با ظرفیت ۶۰ لیتر بر ثانیه توسط شرکت آب منطقه ای به بهره برداری رسیده بود که با بهره برداری از این چاه‌ها ۱۲۰ لیتر در ثانیه از کمبود ۳۵۳ لیتر در ثانیه آب شرب شهر جبران گردید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0